Reduced price! Μεταμοντέρνο μάρκετινγκ: ανα-σκόπηση

Μεταμοντέρνο μάρκετινγκ: ανα-σκόπηση

978-960-12-1202-9

Αποστολή σε 2-3 εργάσιμες ημέρες

10,57 € tax incl.

-12%

12,01 € tax incl.

Add to wishlist

More info

Μεταμοντέρνο μάρκετινγκ: ανα-σκόπηση


Συγγραφέας: Τηλικίδου Ειρήνη Ι
Εκδόσεις: University Studio Press
Έτος τρέχουσας έκδοσης: 2003
ISBN: 978-960-12-1202-9
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Μαλακό εξώφυλλο Σχήμα: 24χ17 Σελίδες: 110



Η παρούσα μονογραφία επιχειρεί να συμβάλει στη συζήτηση σχετικά με τις επιδράσεις των μεταμοντέρνων αντιλήψεων στο γνωστικό πεδίο του μάρκετινγκ, συζήτηση η οποία είχε καθυστερήσει στους περί το μάρκετινγκ ακαδημαϊκούς κύκλους στην Ελλάδα. Υπο το πρίσμα του μεταμοντερνισμού επιχειρείται η "ανα-σκόπηση", η "επανα-θεώρηση" του μάρκετινγκ, με την έννοια της εναλλακτικής οπτικής της θεωρίας και των εφαρμογών του. Παρουσιάζονται έννοιες όπως αυτές της μεταμοντέρνας κατάστασης, των συνθηκών της, του περιεχομένου κατανάλωσης και της στρατηγικής του μάρκετινγκ, το οποίο -επιστήμη ή τέχνη- μοιάζει "μοντέρνο" στη θεωρία και "μεταμοντέρνο" στην πράξη. Παρατίθενται ερωτήματα μάλλον παρά απαντήσεις, αναπτύσσεται προβληματισμός κυρίως παρά υποστήριξη δεδομένων.

Related Products

30 other products in the same category: