ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση
      ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση

      ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση

      €48.40
      €55.00
      Save 12%
      Tax Included
      rating No review at the moment
      978-960-12-1953-0
      Αποστολή σε 2-3 εργάσιμες ημέρες
      Quantity :
      • Shipping in Greece: Shipping in Greece: shipping cost: 2,20 euros cash on delivery: 1.30. free shipping for order over 45 euros

      ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση


      Συγγραφέας: Χαιρετάκης Μανώλης
      Εκδόσεις: University Studio Press
      Έτος τρέχουσας έκδοσης: 2010
      ISBN: 978-960-12-1953-0
      Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
      Μαλακό εξώφυλλο Σχήμα: 24χ17 Σελίδες: 860



      Το βιβλίο καταγράφει αναλυτικά ανά ΜΜΕ (εφημερίδες, περιοδικά, έντυπα γενικά, ραδιόφωνο, τηλεόραση, κινηματογράφο, νέα ΜΜΕ, διαδίκτυο, πολυμέσα) την πορεία τους στην Ελλάδα, με έμφαση στις ποσοτικές τους διαστάσεις και στην πορεία τους στον χρόνο. Εξετάζει επίσης έναν βασικό παράγοντα, που είναι τα κάθε λογής ακροατήρια των ΜΜΕ (το αναγνωστικό κοινό, το ραδιοφωνικό ακροατήριο, το τηλεοπτικό κοινό, το κοινό των νέων ΜΜΕ), καθώς και τις ποιοτικές και ποσοτικέ διαστάσεις της διαφήμισης όπως και τις φάσεις που πέρασε. Ενσωματώνοντας ένα μεγάλο μέρος μιας ενδιαφέρουσας έρευνας με θέμα τον τίτλο του βιβλίου, όπου οι απόψεις των ερωτώμενων καταγράφονται κατά λέξη, παρουσιάζεται ένα σύντομο ιστορικό της κατανάλωσης στην Ελλάδα κατά το διάστημα 1960-2000. Τέλος, περιγράφεται χρονικά η διαδρομή της σύγκλισης των ΜΜΕ, της διαφήμισης και της κατανάλωσης σε ένα ενιαίο όλο, με βάση την εμπορευματοποίηση και την εξελικτική πορεία της τηλεόρασης, που αποτελεί βασικό παράγοντα αυτής της σύγκλισης.
      978-960-12-1953-0
      New
      ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση

      ΜΜΕ, διαφήμιση και κατανάλωση

      €48.40
      €55.00
      Save 12%
      Tax Included
      rating No review at the moment
      978-960-12-1953-0