Reduced price! Θεωρία της πληροφορίας και αισθητική αντίληψη

Θεωρία της πληροφορίας και αισθητική αντίληψη

978-960-250-296-9

Αποστολή σε 2-3 εργάσιμες ημέρες

19,64 € tax incl.

-12%

22,32 € tax incl.

Add to wishlist

More info

Θεωρία της πληροφορίας και αισθητική αντίληψη


Συγγραφέας:Moles Abraham
Εκδόσεις: Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης
Έτος τρέχουσας έκδοσης: 2005
ISBN: 978-960-250-296-9
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Μαλακό εξώφυλλο Σχήμα: 21χ14 Σελίδες: 416



Τα οπτικά και ηχητικά μηνύματα φτάνουν στο άτομο μέσω των αισθήσεών του. Η πληροφορία είναι μέτρο της πολυπλοκότητας του μηνύματος, και η έννοια αυτή μπορεί να εφαρμοστεί ποικιλοτρόπως στις διάφορες τέχνες. Έτσι μπορεί να εξαχθεί μια θεωρία της μορφής με όρους μετρήσιμων πληροφοριών, δηλαδή στοιχείων μιας πληροφοριακής αισθητικής που μπορούν να εφαρμοστούν σε λογοτεχνικά, ποιητικά, εικαστικά, ακουστικά και μουσικά μηνύματα. Η συστηματική εφαρμογή της έννοιας της πληροφορίας στις κοινωνικές επιστήμες και τις επιστήμες της ψυχολογίας στηρίζεται σε πολλά πειράματα, κλασικά σήμερα στους αντίστοιχους τομείς.[...]

30 other products in the same category: