Διοίκηση ολικής ποιότητας
      Διοίκηση ολικής ποιότητας

      Διοίκηση ολικής ποιότητας

      Θεωρία και πρότυπα

      Quantity :
      • Shipping in Greece: Shipping in Greece: shipping cost: 2,20 euros cash on delivery: 1.30. free shipping for order over 45 euros

      Διοίκηση ολικής ποιότητας

      Θεωρία και πρότυπα



      Συγγραφέας: Κέφης Βασίλειος Ν
      Εκδόσεις: Κριτική
      Έτος τρέχουσας έκδοσης: 2005
      ISBN: 978-960-218-426-4
      Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
      Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
      Σχήμα: 24χ17
      Σελίδες: 208


      Περιγραφή
      Η εύρυθμη λειτουργία και ανάπτυξη των σύγχρονων οικονομικών μονάδων προϋποθέτει τη διατύπωση ενός ανταγωνιστικού πλαισίου, το οποίο θα υπακούει στις βασικές παραμέτρους που αφορούν θέματα στρατηγικής, οργανωτικών προτύπων, λειτουργιών και διαδικασιών. Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που αποκτά μια επιχείρηση μέσω της βελτίωσης των προϊόντων της και η ικανοποίηση των καταναλωτών οδηγούν τα διοικητικά στελέχη σε μια προσήλωση στην ποιότητα η οποία αποτελεί πλέον τον πυρήνα της φιλοσοφίας τους. Η απόλυτη ποιότητα επιτυγχάνεται με την υιοθέτηση της συνέπειας, τη διατύπωση σύγχρονων και εφικτών λύσεων, τον συνεχή έλεγχο της ποιότητας των πρώτων υλών, την έρευνα σε κάθε στάδιο της παραγωγικής διαδικασίας, τις αυτοματοποιημένες διαδικασίες παραγωγής και ελέγχου, το σεβασμό του περιβάλλοντος και της υγείας των πολιτών, τη δυνατότητα παρέμβασης των πελατών αλλά, κυρίως, με την ποιότητα των ανθρώπινων πόρων. Στο βιβλίο αυτό ο αναγνώστης έχει την ευκαιρία να εξοικειωθεί με τις βασικές έννοιες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, τα συστήματα διασφάλισης-διαχείρισης της ποιότητας, τα πρότυπα της σειράς ISO 9000, ISO 14000 και HACCP, την εφαρμογή των αρχών της Ολικής Ποιότητας στις ελληνικές επιχειρήσεις, τις σημαντικότερες τεχνικές βελτίωσης της ποιότητας, τους δείκτες ικανοποίησης των πελατών-καταναλωτών, τη συγκριτική προτυποποίηση-αξιολόγηση (benchmarking) ως ενός ακόμη εργαλείου επίτευξης ποιοτικών προδιαγραφών και τα χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου manager της ποιότητας.

      Κριτική
      978-960-218-426-4
      New
      Διοίκηση ολικής ποιότητας

      Διοίκηση ολικής ποιότητας