Reduced price! Βασικές αρχές του μάρκετινγκ

Βασικές αρχές του μάρκετινγκ

978-960-343-861-8

Αποστολή σε 2-3 εργάσιμες ημέρες

49,90 € tax incl.

-14%

58,03 € tax incl.

Add to wishlist

More info

Βασικές αρχές του μάρκετινγκ


Συγγραφέας:Τσακλαγκάνος Άγγελος Α
Εκδόσεις: Κυριακίδη Αφοί
Έτος τρέχουσας έκδοσης: 2005
ISBN: 978-960-343-861-8
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Μαλακό εξώφυλλο Σχήμα: 24χ17 Σελίδες: 880



Η έκδοση αυτή αποτελεί επιλογή των βασικών εννοιών των κεφαλαίων που παρουσιάστηκαν αρχικά στους δύο τόμους των βιβλίων "Βασικές αρχές του Μάρκετινγκ". Η επιλογή αυτή υπαγορεύτηκε κυρίως από τις διδακτικές ανάγκες των εισαγωγικών μαθημάτων του μάρκετινγκ και έγινε με τη συνεργασία πολλών καθηγητών του μάρκετινγκ. 'Ετσι, θέματα που καλύπτονται από αυτοτελή και εξειδικευμένα μαθήματα, όπως ερευνά αγοράς, διαφημίσεις, Διεθνές Μάρκετινγκ, κλπ, δεν περιλαμβάνονται στην όλη αυτού του βιβλίου. Το βιβλίο αυτό πιστεύουμε θα αποτελέσει ένα βασικό βοήθημα τόσο στους φοιτητές των πανεπιστημιακών τμημάτων που διδάσκεται το μάρκετινγκ, όσο και σε φοιτητές των ΤΕI και άλλων επαγγελματικών σχολών, αλλά και στους διευθυντές και τους υπεύθυνους του μάρκετινγκ και των δημοσίων σχέσεων των επιχειρήσεων. Πολύτιμο δε βοήθημα θα αποτελέσει και για κάθε οικονομολόγο, τραπεζικό, διοικητικό υπάλληλο και γενικά για τους ασχολούμενους με τα οικονομικά και τη διοίκηση των οικονομικών μονάδων και οργανισμών. Θεσσαλονίκη, Δεκέμβριος 2005 ομ. καθηγητής Άγγελος Α. Τσακλαγκάνος

Related Products

30 other products in the same category: