Reduced price! Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες marketing

Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες marketing

978-960-351-429-9

Εφαρμογή της ποιοτικής μεθόδου ανάλυσης αλυσίδων μέσων-στόχου (means-end chains) στο κρασί που παράγεται από βιολογικά σταφύλια

More details

Αποστολή σε 2-3 εργάσιμες ημέρες

13,86 € tax incl.

-20%

17,33 € tax incl.

Add to wishlist

More info

Διαχρονική εξέλιξη συμπεριφοράς καταναλωτή και ποιοτικές έρευνες marketing


Εφαρμογή της ποιοτικής μεθόδου ανάλυσης αλυσίδων μέσων-στόχου (means-end chains) στο κρασί που παράγεται από βιολογικά σταφύλια

Συγγραφέας: Φωτόπουλος Χρήστος Β.
Εκδόσεις: Σταμούλη
Έτος τρέχουσας έκδοσης:2002, Έτος πρώτης έκδοσης: 2002
ISBN: 978-960-351-429-9
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Μαλακό εξώφυλλο Σχήμα: 24x17 Σελίδες: 759



περισσότερα στην βάση του Εθνικού Kέντρου Bιβλίου

Related Products

30 other products in the same category: