Θεωρία της πληροφορίας και αισθητική αντίληψη
      Θεωρία της πληροφορίας και αισθητική αντίληψη

      Θεωρία της πληροφορίας και αισθητική αντίληψη

      19,64 €
      22,31 €
      Έκπτωση 12%
      Με ΦΠΑ
      rating Δεν υπάρχουν κριτικές προς το παρόν
      978-960-250-296-9
      Αποστολή σε 1-3 εργάσιμες ημέρες
      Ποσότητα
      • Αποστολές:Αποστολές:Κόστος 2,20 ευρώ στην Ελλάδα. -Αντικαταβολή 1,30. -Δωρεάν αποστολές για παραγγελίες άνω των 45 ευρώ.

      Θεωρία της πληροφορίας και αισθητική αντίληψη


      Συγγραφέας:Moles Abraham
      Εκδόσεις: Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης
      Έτος τρέχουσας έκδοσης: 2005
      ISBN: 978-960-250-296-9
      Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
      Μαλακό εξώφυλλο Σχήμα: 21χ14 Σελίδες: 416



      Τα οπτικά και ηχητικά μηνύματα φτάνουν στο άτομο μέσω των αισθήσεών του. Η πληροφορία είναι μέτρο της πολυπλοκότητας του μηνύματος, και η έννοια αυτή μπορεί να εφαρμοστεί ποικιλοτρόπως στις διάφορες τέχνες. Έτσι μπορεί να εξαχθεί μια θεωρία της μορφής με όρους μετρήσιμων πληροφοριών, δηλαδή στοιχείων μιας πληροφοριακής αισθητικής που μπορούν να εφαρμοστούν σε λογοτεχνικά, ποιητικά, εικαστικά, ακουστικά και μουσικά μηνύματα. Η συστηματική εφαρμογή της έννοιας της πληροφορίας στις κοινωνικές επιστήμες και τις επιστήμες της ψυχολογίας στηρίζεται σε πολλά πειράματα, κλασικά σήμερα στους αντίστοιχους τομείς.[...]

      978-960-250-296-9
      Νέο
      Θεωρία της πληροφορίας και αισθητική αντίληψη

      Θεωρία της πληροφορίας και αισθητική αντίληψη

      19,64 €
      22,31 €
      Έκπτωση 12%
      Με ΦΠΑ
      rating Δεν υπάρχουν κριτικές προς το παρόν
      978-960-250-296-9