Η Μάχη για την Ψηφιακή Αγορά
      Η Μάχη για την Ψηφιακή Αγορά

      Η Μάχη για την Ψηφιακή Αγορά

      14,89 €
      22,90 €
      Έκπτωση 35%
      Με ΦΠΑ
      rating Δεν υπάρχουν κριτικές προς το παρόν
      978-618-5579-01-2
      Αποστολή σε 1-3 εργάσιμες ημέρες

      Η στρατηγική και τα εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ

      Ποσότητα
      • Αποστολές:Αποστολές:Κόστος 2,20 ευρώ στην Ελλάδα. -Αντικαταβολή 1,30. -Δωρεάν αποστολές για παραγγελίες άνω των 45 ευρώ.

      Η Μάχη για την Ψηφιακή Αγορά

      Η στρατηγική και τα εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ

      Συγγραφέας: Γιώργος Πετκάκης
      Εκδόσεις: Έσοπτρον
      Έτος τρέχουσας έκδοσης: 2021
      ISBN: 978-618-5579-01-2
      Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
      Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
      Σχήμα: 20,7 χ 14
      Σελίδες: 216

      Δεν χρειάζεται να αποκτήσεις προχωρημένες τεχνικές γνώσεις, για να χρησιμοποιήσεις αποτελεσματικά τα εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ, χρειάζεται:

      •  Να γνωρίσεις όλα τα εργαλεία της ψηφιακής αγοράς: ιστοσελίδα, eshop, μηχανές αναζήτησης, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μάρκετινγκ περιεχομένου, πλατφόρμες σύγκρισης τιμών, αποστολή newsletters και… τόσα άλλα!
      • Να κατανοήσεις τη φιλοσοφία και τον τρόπο της λειτουργίας τους, τον χρόνο και τις δεξιότητες που απαιτεί η αποτελεσματική χρήση τους, αλλά και τις προσδοκίες που μπορείς να έχεις από την αξιοποίησή τους, χωρίς ορολογίες και τεχνικούς πλεονασμούς, μέσα από προσιτά παραδείγματα της ελληνικής εμπειρίας.
      • Να καταλάβεις τον τρόπο με τον οποίο τα προωθητικά εργαλεία συνδυάζονται μεταξύ τους, στο πλαίσιο μίας ολοκληρωμένης επιχειρησιακής στρατηγικής.
      • Για να αντιμετωπίσεις τις σύνθετες προκλήσεις, να κερδίσεις το μυαλό και την καρδιά ενός διαφορετικού πλέον καταναλωτή… του ψηφιακού καταναλωτή.

      Μετά-COVID εποχή: Το πρώτο βιβλίο για το ψηφιακό μάρκετινγκ που γράφτηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας και λαμβάνει υπόψη του όλες τις μεγάλες αλλαγές που επέφερε στην ηλεκτρονική αγορά.

      Ελληνική εμπειρία: Περιλαμβάνει παραδείγματα μέσα από την ελληνική εμπειρία χρήσης των ψηφιακών εργαλείων και τις τοπικές πλατφόρμες προβολής όπως το Skroutz, το Public Market Place κ.α.

      Χωρίς ορολογίες: Η γλώσσα είναι απλή και κατανοητή, οι τεχνικές ορολογίες έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο, ενώ έμφαση δίνεται στην ανάπτυξη διορατικότητας για το ψηφιακό μάρκετινγκ.

      ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

      1. Το προφίλ του ψηφιακού καταναλωτή
      2. Η προσέγγιση της ψηφιακής αγοράς
      3. Ιστοσελίδα: Το πρώτο βήμα στον ψηφιακό κόσμο
      4. Αξιοποιώντας τις μηχανές αναζήτησης
      5. Επενδύοντας στο ψηφιακό περιεχόμενο
      6. Η δημιουργία του αποτελεσματικού eshop
      7. Η δυναμική των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
      8. Η αξία της διασύνδεσης
      9. Εξατομικευμένες προωθητικές ενέργειες
      10. Διαχείριση πελατειακών σχέσεων

      Έσοπτρον
      978-618-5579-01-2

      Χαρακτηριστικά

      Ετός Έκδοσης
      2021
      Νέο
      Η Μάχη για την Ψηφιακή Αγορά

      Η Μάχη για την Ψηφιακή Αγορά

      14,89 €
      22,90 €
      Έκπτωση 35%
      Με ΦΠΑ
      rating Δεν υπάρχουν κριτικές προς το παρόν
      978-618-5579-01-2