Κατάλογος
Φόρτωση ...
Foster Nigel
Εταιρικές δομές και συνεργασία στις διαφημιστικές αποφάσεις με τους διαφημιζόμενους πελάτες
Ανδριωτάκης Μανώλης
Η χρήση κοινωνικών στερεοτύπων στις διαφημίσεις παιδικών παιχνιδιών
Σχεδιασμός, ανάπτυξη, αποτελεσματικότητα
Τύποι του χιούμορ: Κατηγορίες προϊόντων: Διαφημιστική αποτελεσματικότητα: Διαμόρφωση στάσεων και συναισθημάτων: Ολοκληρωμένη επικοινωνιακή στρατηγική μάρκετινγκ
Συγκριτική παρουσίαση δεδομένων της ελληνικής και αμερικανικής (Η.Π.Α.) πραγματικότητας
Η ελληνική διαφήμιση τη δεκαετία του ΄50
Ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ